Onze FAQ. De meest gestelde vragen en antwoorden. Duidelijk en helder. De meest gestelde vragen en antwoorden vind je in deze FAQ pagina.
HOE KAN IK MIJN PRODUCT TERUG STUREN?
Deze uitleg kun je terugvinden op de retournering pagina, onder klantenservice.
HOE WEET IK OF EEN PRODUCT OP VOORRAAD IS?
Van elk product wat je ziet, is er altijd minimaal 1 beschikbaar. Dus wat op de site staat is op voorraad. Betreft dit echt maar 1 item dan staat dit er bij vermeld. Voor grotere aantallen, of heb je een speciale wens, neem dan contact op! Dan kijken we wat we voor je kunnen doen.
KAN IK MIJN BESTELLING NOG AANPASSEN?
Als je jouw bestelling wilt wijzigen, is dit mogelijk tot je pakket verzonden is. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder!
DOOR WIE WORDT MIJN BESTELLING GELEVERD?
Wij bieden de bestelling aan bij PostNL. Deze dragen zorg voor jou pakket.
Kies je voor afhalen tijdens het bestelproces dan sturen we jou een berichtje om samen met jou een geschikt ophaalmoment af te spreken.
WELKE BETAALMOGELIJKHEDEN ZIJN ER?
Op dit moment kun je bij ons betalen op de volgende manier: iDEAL,PAYPAL, BANCONTACT en KLARNA
Via iDEAL.
Je kunt iDEAL direct gebruiken als je bijvoorbeeld internetbankiert bij ABN AMRO, bunq, ING, Knab, Rabobank, de Volksbank (SNS, ASN Bank en Regiobank), Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers.
Via BANCONTACT
Voor onze Belgische klanten bieden bij Bancontact aan. Bancontact, tot in 2016 bekend als Bancontact/Mister Cash, is de Belgische marktleider op gebied van elektronische betalingen.
Via Klarna
Even geen geld maar toch de volgende dag al je genieten van je nieuwe aankoop? Dat kan. Kies voor Klarna en betaal later!
Via PAYPAL.
Paypal is één van de grootste online betalingsproviders en functioneert als een soort bank tussen jou en ons. Winkelen op het internet wordt daarmee veiliger én makkelijker voor iedereen.
WAT ZIJN DE VERSCHILLEN IN DE PAKKETOPTIES
Indien je 1 item wilt bestellen kiest het systeem zelf voor het type brievenbuspakketje.
Voeg je meer dan 1 item toe, dan kies het systeem automatisch voor een normaal pakket.
Dit heeft als reden dat de inhoud van een brievenbuspakket beperkt is. In een normale doos passen meerdere items.
Lees hierover meer op de pagina “VERZENDEN EN BETALEN” in het menu “Klantenservice”
KAN IK BIJ 1 ITEM TOCH KIEZEN VOOR EEN NORMAAL PAKKET?
Ja zeker!
Niet iedereen wilt of kan het pakket direct de de volgende dag in huis ontvangen. Daarom kun je alsnog kiezen voor een standaardpakket waar je de leverdag zelf kunt kiezen! Dit is niet mogelijk bij een brievenbuspakketje.
Brievenbuspakjes worden net zoals briefpost door postbodes bezorgd. Nu is het zo dat (nog niet) alle postbodes scanapparatuur bij zich hebben. Dit betekent voor jou dat de statusinformatie minder gedetailleerd en minder betrouwbaar kan zijn wanneer je het vergelijkt met pakketzendingen. Pakket vermist of beschadigd? Vanuit PostNL wordt er bij brievenbuspakjes geen onderzoek gedaan. We helpen je graag verder, maar hierbij kunnen we vanuit Mostlikely helaas zeer weinig aan doen.